Ahad, 5 April 2009

CANOE POLO ATAU MTB

Dah lama aku nak post benda nie..
Betong Ezi Ride nanti aku post. tak banyak gambar sebab kamera aku ada problem sikit time tu..

Lepas ride SP ~ Betong ~ SP aku akan turun Tanjung Malim. ada Game Kayak/Canoe Polo dan MTB Time Trial. Tgh dok fikir mana satu nak join.. canoe polo ( major game aku ),
wallclimbing atau Mountain Bike.. hadoi..


Tu semua sukan yang dah bagi pingat untuk aku gantung kat rumah. Ops.. wallclimbing acara speed aku dapat no 2 tapi dapat duit, hamper dgn sijil ja. Tak da pingat.


Member2 Persatuan Kenu Perlis dok ajak main canoe polo.
" Hoi Mael, jom turun polo. Kami tak dak orang yang nak merangkak ( kayuh dgn tangan sambil mencelah kat depan gol )"



Member aku yg kerja KL mesej
"ang jgn macam-macam Mael. Sapa nak setting bola kat aku? "


Pastu member yg kerja JPJ kat Grik call " Mael, hang jadi ka turun Tanjung Malim? Paddle hang nanti aku boleh bawak dari kampung. Janji hang main. Kita nak hantar dua team.
Tak kurang jugak ada yang ajak main dgn team Putrajaya. Sorry bro aku ada ego n maruah. Aku hanya main utk team Perlis ja.

Sampai hari nie aku masih dok terfikir nak main canoe polo @ MTB.. Antara harapan member dengan keinginan aku untuk menikmati MTB. Canoe Polo mmg ada prospek pingat untuk team Perlis. Kalau aku join MTB mmg belum nampak apa2 prospek pingat.. dlm hati mmg dah melonjak2 nak masuk MTB. Borang dah isi cuma belum faks ja..

Break jap Canoe Polo. Bagi ruang utk junior aku main. Mr. The Crawl ( gelaran utk aku ) akan tgk dari atas ja kot.

Apa2 pun jom ride kat sp dulu.

Tiada ulasan: